Speel de nieuwste gratis gokkasten online
 
 Speluitleg per kast

1.
Black bull
2.
Bars 'n' sevens
3.
Simply wild
4.
Topspinner
5.
Cops 'n robbers
6.
Happy hour
7.
Club 21
8.
Cops 'n robbers DL
9.
Red white & blue
10.
Red yellow
11.
Lotus deluxe
12.
Andy capp
13.
Magic joker
14.
Club 3000
15.
Club 2000
16.
Kings club
17.
Cash wheel
18.
Multistake
19.
Runner unlimited
20.
Lucky chip
21.
All stars
22.
Wildstars
23.
Wall street
24.
Golden oldie
25.
Golden streak
26.
Big money game
27.
Breakout
28.
Kameleon
29.
Super joker
30.
Silver streak
31.
Bubbles
32.
Random flashback
33.
Top deck
34.
Double dutch
35.
Hi-Lo cash
36.
CrazyReels
37.
SupaFlush
38.
Classic
39.
Hold timer
40.
Sterling
41.
Wild mystery
42.
Twin timer
43.
Supertron
44.
Step timer
45.
Random runner
46.
Hot shot
47.
Top shot
48.
Reel cash
49.
Lotus slots
50.
Mad timer
51.
Club gold
52.
Post poker
53.
Keno
54.
World cup

 
Black bull

De Black bull is een kast met een basisspel met 3 rollen en 1 winlijn, en een topspel met de inzetmogelijkheden Bet5 en Bet20 en dat op dezelfde rollen gespeeld wordt.

Gewonnen credits in het basisspel kunnen worden verplaatst naar de Totalmeter met de knop ‘Start/ Save’ of naar de creditmeter met de knop ‘Collect/ Reset’. Met de knop ‘Choose bet’ kun je switchen tussen de verschillende inzetmogelijkheden.

Wanneer er onvoldoende credits in de Totalmeter zitten om het topspel te kunnen spelen, worden deze automatisch van de creditmeter naar boven verplaatst. Wil je de credits weer naar de creditmeter verplaatsen, dan kan dit met de knop ‘Collect/ Reset’.

Afhankelijk van de inzet geven 1 of meer Black bull symbolen een mystery win tot maximaal 200 credits. De Black bull symbolen tellen altijd kriskras.

 
Bars 'n' sevens

Bars 'n' Sevens heeft 3 rollen in het basisspel en 3 rollen in het topspel.

In het basisspel speel je op 1 winlijn. Gewonnen credits kunnen worden verdubbeld of verloren in het Bars 'n' Sevens spel en kunnen verplaatst worden naar het topspel met de knop ‘To Powermeter’. Met de ‘Select Bet’ knop kun je bepalen hoeveel credits je wilt inzetten in het topspel: Bet5 of Bet10. In het topspel kun je kiezen of je wilt spelen voor kris-kras winnende Bar-combinaties of kris-kras winnende 7-combinaties. Hiervoor klik je op de knoppen ‘Bar’ of ‘7’.

Wil je terugkeren naar het basisspel, klik dan op de knop ‘Collect/ Reset’.

 
Simply wild

De Simply wild heeft een basisspel waarbij het kroon symbool kriskras een mysteryprijs geeft op de eerste 2 rollen en op alle 3 de rollen. Twee gewonnen credits worden automatisch verdubbeld of verloren.

Gewonnen credits kun je nemen met de Collect-toets of verhuizen naar de clubmeter met de Save-toets. Vanaf 4 credits op de clubmeter kun je dan het vervolgspel spelen, maar je kunt er ook voor kiezen om eerst het basisspel verder te spelen, bijvoorbeeld om meer punten op de clubmeter te vergaren.

Vanuit het basisspel kan overigens altijd het vervolgspel worden gespeeld door met de Choose Bet knop de gewenste inzet te kiezen.

Het vervolgspel wordt gespeel met 3 of 4 rollen, afhankelijk van de inzet. Er zijn 2 inzetmogelijkheden met 10 credits. Het is mogelijk om op 3 rollen te spelen waarbij het Ster symbool wild is (voor elk ander symbool telt), maar er kan ook op 4 rollen worden gespeeld waarbij het Ster symbool niet wild is. Bij een inzet van 20 credits wordt op 4 rollen gespeeld en is het Ster symbool weer wild.

 
Topspinner

De Topspinner. De naam zegt het al, de rollen van het spel zitten bovenin en het zijn er maar liefst vier stuks. Deze rollen worden zowel voor het basisspel als voor het vervolgspel gebruikt.

In het basisspel zoals gebruikelijk een enkele winlijn, maar wel een uitgebreide wintabel en dus vele kansen om punten te winnen. Gewonnen punten kunnen worden verhuisd naar de creditmeter of kunnen bewaard worden in de 8 potten van het vervolgspel.

Het vervolgspel kan worden gespeeld met een inzet van 5 of 10 credits. Bij Bet5 wordt met de eerste 3 rollen gespeeld op 5 winlijnen, bij Bet10 wordt met alle 4 rollen op 10 winlijnen gespeeld. Gewonnen credits in het vervolgspel worden in verhouding tot de inzet vanaf de potten verdeeld over die potten. Bij 200 credits of meer per pot verhuist de inhoud van de pot naar de creditmeter.

 
Cops 'n robbers

Cobs 'n robbers is een kast met 4 rollen in het basisspel en een topspel dat bestaat uit een dobbelspel, waarin je mag proberen om een zo groot mogelijke buit bij elkaar te roven zonder gepakt te worden.

In het basisspel spaar je hiervoor symbolen op de winlijn, wanneer je ze alle zeven hebt gespaard begint automatisch het dobbelspel. Na iedere beurt krijg je de kans om door te spelen voor een hogere buit (knop 'More loot'), of om met je huidige buit te proberen om op tijd weg te komen (knop 'Get out'). Hoe langer je wacht, des te groter is de kans dat je gepakt wordt.

Gewonnen credits in het basisspel en in het dobbelspel kunnen door middel van de 'Start Gamble' knop worden ingezet om deze te vermenigvuldigen (1,5 tot 12 keer de inzet), de inzet kan hierbij ook verloren gaan.

Met de Reset Take win knop verhuis je de gewonnen credits naar de creditmeter.

 
Happy hour

Happy hour heeft een basisspel met 3 rollen en 1 winlijn, en een topspel met dezelfde rollen en 5 winlijnen, waar gespeeld kan worden met een inzet van 5 of 10 credits. Gewonnen credits in het basisspel kunnen met de knop "Start Bonus" naar de clubmeter verplaatst worden, of met de knop "Collect Reset" op de creditmeter gezet worden.

In het topspel speel je met een inzet van 5 credits op 5 winlijnen. Wanneer je speelt met een inzet van 10 credits speel je op dezelfde 5 winlijnen, maar maak je kans op 100 credits voor elke combinatie van 3 zandlopers op een winlijn.

Met de knop "Choose Meter" kun je switchen tussen de verschillende spellen. De knop "Take Meter" verplaatst de credits van de hoogste winbank terug naar de creditmeter.

 
Club 21

Club 21 is een kast met een basisspel met 3 rollen en een topspel waarin je het kaartspel '21' speelt tegen de bank.

In het basisspel kun je een mystery prijs winnen van 2 tot 200 credits door de vier kaart symbolen te sparen. Ook kun je hier gewonnen credits in het basisspel verdubbelen door te gokken op zwart of rood.

Bij het kaartspel '21' kun je je credits verdubbelen wanneer je meer punten verzamelt dan de bank. Hiervoor trek je kaarten met de knop "Card". De waarde van de kaarten staat boven het spel vermeld. Wanneer je denkt dat je het hoogst mogelijke aantal punten onder de 21 hebt bereikt, druk je op "Stand". De bank trekt vervolgens haar eigen kaarten. Wanneer de bank wint, verlies je de ingezette credits. De bank wint ook bij een gelijk puntenaantal.

Gewonnen punten verplaats je terug naar het basisspel met de knop "Collect Reset". Hierna speel je verder in het basisspel.

 
Cops 'n robbers DL

Cops 'n robbers DL is een kast met 3 rollen in het basisspel, en een bijzonder Cops 'n robbers vervolgspel waarin je de kans krijgt om een zo groot mogelijke buit binnen te slepen.

In het basisspel tellen geldzak symbolen kris-kras, wanneer er 3 in beeld verschijnen kun je ervoor kiezen om de buit te pakken (knop 'Take loot') of om verder te sparen voor een hogere buit (knop 'Start').

Gewonnen credits kunnen gegokt worden in het Gamble spel, hierbij ga je elke keer een treetje hoger of lager op de ladder, je kunt dus niet met 1 klik al je gewonnen credits verliezen. Wanneer je wilt stoppen met dit Gamble spel, klik dan op de knop 'Cancel collect'.

Vanaf 16 punten op de ladder kun je ervoor kiezen om het Cobs 'n robbers vervolgspel te spelen door op de knop met de robber-afbeelding te klikken. Meedoen aan dit spel kost 8 credits. Wanneer je op Start drukt gooi je de dobbelsteen en loop je over het speelbord. Gewonnen credits zijn zichtbaar in de Loot meter. Wanneer je de buit groot genoeg vindt, klik dan op 'Take loot' om terug te keren naar het basisspel. De gewonnen credits worden toegevoegd aan de creditmeter. Wanneer je meer verliest dan je buit op dat moment groot is, dan stopt het vervolgspel en keer je terug naar het basisspel.

In het Cobs 'n robbers spel zijn ook vakjes met sleutels. Deze sleutels kun je sparen, bij 3 sleutels gaat de deur naar de Miljonairs Row open, alwaar de buit nog hoger kan worden.

 
Red white & blue

Red white & blue is een kast met 3 rollen en 1 winlijn in het basisspel, en een topspel met 3 rollen en 5 winlijnen, waar je kunt spelen met een inzet van 4 of 8 credits.

Gewonnen credits in het basisspel kunnen worden gegokt met het Head - Tail spel. Bij voldoende gewonnen credits kun je ervoor kiezen om het topspel te spelen door op de knop 'X4' of 'X8' te drukken. Wil je in het basisspel blijven, druk dan op de knop 'Reset Take Win' om de gewonnen credits naar de creditmeter te verplaatsen.

Elke combinatie van 3 Red white & blue symbolen geeft een mystery prijs van 12 tot 100 credits.

 
Red yellow

De Red yellow is een gokkast met een basisspel en een soort dubbel vervolgspel. Bij het vervolgspel kan namelijk gekozen worden tussen 2 wintabellen, de rode tabel en de gele tabel. De rode tabel bevat voornamelijk rood gekleurde symbolen, de gele tabel voornamelijk geel gekleurde symbolen.

Verder kan in het bovenspel gekozen worden voor Bet 5 of Bet 10. Bij voldoende gewonnen credits wordt automatisch naar het vervolgspel geschakeld, maar er is ook voor te kiezen om het vervolgspel direct te spelen en het basisspel over te slaan. Na een eerste handmatige spelkeuze wordt de automatische omschakeling uit gezet.

Bij een inzet Bet 10 zijn 3 kris kras Red yellow Bonus symbolen in het vervolgspel goed voor 4 tot 8 bonusspellen waarmee credits zijn te winnen. Bovendien zijn dan alle Bar symbolen wild en tellen dus voor ieder willekeurig symbool behalve voor het Red yellow Bonus symbool.

 
Lotus deluxe

De Lotus bestaat uit een basisspel en een topspel.

Het basisspel berust op het welbekende principe van 1 winlijn in combinatie met een kriskras-feature waarbij het Lotussymbool op de rollen 1 en 2, al dan niet in combinatie met eenzelfde symbool op rol 3, een mystery-prijs oplevert met een maximum van 200 credits.

Wanneer je vier of meer punten in het basisspel hebt, dan kun je het topspel spelen. Hier kun je kiezen tussen een inzet van 4 of 8 credits, mits het credittotaal op de clubmeter dit toestaat.

In het topspel zijn alle winnende combinaties kriskras, meerdere winnende combinaties worden op een tussenmeter opgeteld alvorens aan het clubmeter totaal te worden toegevoegd.

Het maximum aantal punten op de clubmeter is 200, wanneer dit aantal bereikt wordt verhuizen de credits automatisch naar de creditmeter. Punten die de 200 credits overschrijden gaan hierbij verloren.

De Hold-functie is ook van toepassing op het bovenspel. Een combinatie die valt tijdens het spelen met 4 credits kan niet worden vastgehouden indien je met 8 credits gaat spelen, andersom is echter wel mogelijk. Iedere combinatie kan slechts 1x worden vastgehouden en na een winnende combinatie moet eerst minimaal 1x gespeeld worden om opnieuw rollen vast te kunnen houden.

 
Andy capp

De Andy capp gokkast is uniek in zijn soort. Naast het basisspel is er direct de mogelijkheid tot het spelen van het vervolgspel met Bet 4 of Bet 16 met een nudgefunctie bij Bet 16. Maar het meest fraaie gedeelte zit hem in het tweede vervolgspel dat gestart wordt wanneer achtereenvolgens de cijfers 1 t/m 6, die als nevensymbool op de rollen staan, worden verkregen zonder een winnende combinatie te krijgen in het basisspel.

Bij het behalen van positie 6 op de ladder gaat Andy op stap, gevolgd door zijn vrouw Flo. Het is de bedoeling dat Andy, die met een lichte voorsprong start, niet ingehaald wordt door Flo want dan eindigt het spel. In dit vervolgspel zijn heel veel extra credits te winnen en gedurende dit spel worden geen credits van de creditmeter gebruikt. Dit vervolgspel is dus gratis. Door op de startknop te drukken draaien en stoppen de dobbelstenen die het aantal stappen bepalen. We geven een verklaring bij de diverse features.

STOP: stopt het vervolgspel. THROW EVEN: Alleen bij een even getal kan het spel worden vervolgd. VRAAGTEKEN: Na het drukken op de start/stop knop wordt een extra feature gekozen, te weten een Extra Beurt, Stop, Bloemetje voor Flo (bij ingehaald worden door Flo mag toch doorgespeeld worden), Beurt Overslaan, Taxi (verplaatst Andy naar eerst volgende feature blok) of Terug Naar Start.

De volgende features kunnen genomen worden met de Take Feature knop: Alle waardes tussen 4 en 100 waarbij 100 punten automatisch worden bijgeteld, 6 Geeft 100 geeft 100 punten wanneer een 6 gegooid wordt met de dobbelsteen. Vergelijkbaar zijn de functies 5 of 6 Geeft 100, 4, 5 of 6 Geeft 100 en 2, 3, 4, 5 of 6 Geeft 100. Aantal ogen x 4 en x 16 vermenigvuldigt het aantal ogen van de dobbelsteen met 4 of 16. Bij Match It draait de eerste rol totdat op de Start/Stop knop wordt gedrukt. Bij het symbool waarop de rol stopt worden een winnende combinatie van 2 of 3 symbolen gezocht. Bij 3 In Lijn Match It wordt naar een 3 symbolen wincombinatie gedraaid. Mystery Min 16 geeft een prijs van minimaal 16 punten. Bij Cash Trap schuiven diverse getallen door het display. Na het drukken op de Start/Stop knop wordt het totaal van de dan in beeld staande getallen uitgekeerd. Bij Cup Run gaan alle inbare waarden in het spel knipperen en na het drukken op de Start/Stop knop stopt het spel op een waarde. Bij Big Win tenslotte draaien de rollen naar een winnende combinatie van minimaal 32 punten.

Wanneer Flo in het blauwe gebied loopt dan is Andy veilig. Winst in het feature spel komt in de Plusmeter te staan. Deze punten kunnen worden geïnd of met de “? More” knop verhoogd of verloren worden. Hoe hoger de waarde op de Plusmeter, des te hoger is ook het extra te winnen aantal punten.

 
Magic joker

De Magic joker bestaat uit een basisspel en een vervolgspel. In het basisspel dat alleen met de eerste 3 rollen wordt gespeeld, spelen de Jokers al hun eerste rol. Iedere kriskras combinatie van 3 Jokers geeft een mystery prijs van 2-100 punten.

Het vervolgspel kan gespeeld worden wanneer er 5 of meer punten worden gewonnen, maar ook met de Choose Game knop kan geschakeld worden van het basisspel naar het vervolgspel. Afhankelijk van het beschikbare aantal punten kan het vervolgspel worden gespeeld met 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35 of 40 punten.

Met de Choose Bottom Game en de Choose Top Game kan niet alleen de inzet worden bepaald en met welke rollen gespeeld wordt, ook kan gekozen worden om al dan niet de Magic Joker in te zetten. Bij maximale inzet in Bottom en/of Top game tellen alle combinaties op alle rollen.

 
Club 3000

De Club 3000 bestaat uit een basisspel en een vervolgspel. In het basisspel geeft een kriskras combinatie van 3 Club symbolen een mystery prijs. Bij 4 of meer gewonnen punten kan het vervolgspel worden gespeeld, maar ook met de Choose Game knop kan gekozen worden tussen het basisspel en het vervolgspel.

Het vervolgspel wordt gespeeld met een inzet van 5 punten en er zijn 4 spaarmeters. Bij het spelen wordt telkens 1 credit van de creditmeter gehaald, welke eerst wordt toegevoegd aan de spaarmeter met het laagste puntenaantal. Gewonnen punten worden in verhouding tot de genomen punten van de spaarmeters aan diezelfde spaarmeters toegevoegd. Wanneer een spaarmeter 200 of meer punten bevat, dan verhuizen deze automatisch naar de creditmeter.

 
Club 2000

De Club 2000 bestaat uit een basisspel en het Clubspel. In het basisspel kun je met een kriskras combinatie van "Club Gold" symbolen (rol 1 en 2 of rol 1, 2 en 3) een mystery prijs met een maximum van 200 punten winnen.

Gewonnen punten in het basisspel kun je met de knop 'To Clubmeter' naar de clubmeter verhuizen of met de 'Cancel/Collect'-knop aan de creditmeter toevoegen. Je kunt echter ook gokken met de 'Head'-knop en de 'Tail'-knop (Kop of Munt), waarbij een prijs van 200 credits automatisch aan de creditmeter wordt toegevoegd.

Met de 'Hold'-knoppen kun je symbolen vasthouden zodat je een verhoogde kans hebt een bepaalde combinatie te krijgen.

De win-combinaties van de diverse symbolen in het Basisspel staan onder het rollenspel.

Het Clubspel gebruikt dezelfde rollen als het Basisspel. Bij minimaal 4 punten op de Clubmeter kun je het Clubspel spelen. De inzet in het Clubspel is 4 credits. Sommige symbolen geven kriskras een prijs volgens de wintabel of een mysterie-prijs, een aantal symbolen geeft alleen een prijs op de middelste winlijn. Een prijs wordt eerst in het display weergegeven en daarna naar de Clubmeter gezet. Heb je 200 punten of meer op de Clubmeter, dan gaan deze automatisch naar de Creditmeter. Met de knop 'Collect Clubmeter' worden de punten eventueel naar eigen keuze naar de Creditmeter overgezet. In het Clubspel kunnen de 'Hold'-knoppen niet worden gebruikt.

 
Kings club

De Kings club lijkt qua ontwerp vrij veel op de Club 2000. Het grote verschil zit met name in het Clubspel. Hier kan met een inzet van 4 of 20 credits worden gespeeld. Gewonnen punten kunnen desgewenst worden opgespaard in de winbank.

 
Cash wheel

De Cash wheel bestaat uit het basisspel en het bovenspel waar gespeeld kan worden met een inzet van 5 of 10 credits.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Gewonnen punten worden automatisch toegevoegd aan 1 van de 40 spaarmeters, waarvan het totaal op de clubmeter staat. Een autohold-functie is ingebouwd om gunstige combinaties automatisch vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen eventueel weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 40 spaarmeters hebt dan kun je het Bet5-spel en bij voldoende punten het Bet10-spel spelen. Hiervoor wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald die eerst toegevoegd wordt aan een nieuwe spaarmeter of, indien alle spaarmeters in gebruik zijn, de laagste spaarmeter.

Het bovenspel wordt het met dezelfde rollen gespeeld als het basisspel, alleen winnen hier alle kriskrascombinaties van 3 identieke symbolen. Bij kriskras combinaties van 3 blauwe of rode sterren wordt de 'magic circle' actief. Deze begint vanuit het midden te draaien en door op de Stopknop te drukken stopt het wiel ofwel op een getal (gewonnen credits), ofwel op een pijl, ofwel op 'stop'. Bij het stoppen op het getal kan nogmaals binnen dezelfde ring worden gespeeld, de pijl laat het spel vervolgen op de volgende ring en bij 'stop' eindigt het magic-circle spel. Bij dit spel win je altijd minimaal 20 credits.

De inzet wordt altijd van de hoogste meter(s) gehaald plus 1 credit van de laagste meter, gewonnen credits worden altijd in verhouding tot de ingezette credits over de spaarmeters verdeeld. Wanneer er 200 credits of meer op een spaarmeter zijn verzameld dan verhuizen de punten van die spaarmeter automatisch naar de creditmeter. Gewonnen punten die het aantal van 200 overschrijden gaan hier niet verloren. Punten in het bovenspel kunnen met de Collect-knop naar de creditmeter worden gehaald. De credits van de hoogste spaarmeter worden het eerst gebruikt. Met de 'Choose Game'-toets kun je echter ook weer kiezen voor het basisspel.

 
Multistake

De Multistake is grotendeels identiek aan de Supertron. Het grote verschil is dat het spel op de displays en in de wintabel geen credits maar eurocenten aangeeft en dat er gekozen kan worden voor een creditwaarde van 5, 10 of 20 cent. Het spel heeft een basisspel met 3 rollen en een bovenspel met 4 rollen. Wanneer voor een inzet van 5 cent wordt gekozen dan worden in totaal telkens 4 spellen van 5 cent gespeeld, bij 10 cent 2 spellen van 10 cent en bij 20 cent 1 spel van 20 cent. Gewonnen prijzen kunnen tot maximaal 4000 cent verhoogd worden met het 'Kop/Munt'-spel. Bij het bereiken van de maximumwaarde gaat dit bedrag automatisch naar de totaalmeter.

Puntenaantallen lager dan 4000 cent kunnen met de 'Select Bet'-knop naar de Supermeter in het bovenspel worden gebracht of worden toegevoegd aan de totaalmeter. In het bovenspel kan met een inzet van 80, 160 of 320 cent worden gespeeld. Bijzonder aan dit spel is dat bij een inzet van 320 cent ook winnende combinaties vallen op de rollen 1, 2 en 4 als ook op de rollen 1, 3 en 4.

Prijzen boven de 4000 op de Supermeter gaan ook bij dit spel niet verloren, wel wordt bij het behalen of overschrijden van de waarde van 4000 cent het bedrag automatisch op de totaalmeter bijgeteld en ga je terug naar het basisspel.

 
Runner unlimited

De Runner unlimited bestaat uit een basisspel en een bovenspel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter of aan de winbank; 200 punten in het basisspel gaan overigens direct naar de creditmeter.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het kroon-symbool, dat kriskras telt en mystery prijzen toekent bij een combinatie van 2 op de eerste 2 rollen en een combinatie van 3 op alle rollen. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de 'reset'-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op de winbank hebt, dan speel je automatisch het bovenspel met 5 winlijnen. Hier kan gespeeld worden met een inzet van 5 of 10 credits. De automatisch gekozen inzet hangt af van het totaal aantal punten op de winbank, maar dit kan desgewenst zelf anders worden gekozen. Indien eenmaal handmatig voor een andere inzet wordt gekozen dan het automatisch gekozene, dan vervalt het automatisch omschakelen naar basis-/bovenspel. Voor het spelen van het bovenspel wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald.

Bij een inzet van 5 credits speel je met de eerste 3 rollen, bij een inzet van 10 credits is ook de vierde rol actief. Deze vierde rol gaat draaien nadat een kriskras combinatie van 3 bonus-symbolen op de rollen verschijnt en er op de 'start'-toets gedrukt wordt. Op dat moment draaien de eerste 3 rollen naar een winnende combinatie en kan de vierde rol met een 50% kans stoppen op het Extra Bonus symbool waarop dan opnieuw een mystery prijs kan worden gewonnen. De vierde rol draait ook dan weer mee.

Elk van de in totaal 50 potten waarop 200 credits of meer komen te staan wordt automatisch geleegd naar de creditmeter. Heb je geen credits meer op de creditmeter, maar wel op de winbank, dan kun je een pot kiezen met de 'choose pot'-toets en de aanwezige credits verhuizen naar de creditmeter om zodoende het bovenspel te vervolgen. Verplaats je alle credits van de winbank naar de creditmeter, dan vervolg je met het basisspel.

 
Lucky chip

De Lucky chip bestaat uit 5 verschillende spelonderdelen, het basisspel, het no-lose bet5-spel, het no-lose bet10-spel, het no-lose bet20 en het Lucky chip spel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Vijf of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan de creditmeter met de 'take win'-toets of verplaatsen naar 1 van de 49 spaarmeters met de 'save'-toets. Ook kun je gewonnen punten verdubbelen of verliezen met de gamble-toets. 2 gewonnen credits kun je verhogen naar 5 (40% kans) of verliezen (60% kans). Een autoholdfunctie is ingebouwd om gunstige combinaties automatisch vast te zetten, met de 'reset'-toets kun je vastgezette rollen eventueel weer vrijgeven.

Wanneer je in totaal vier of meer punten op de 49 spaarmeters hebt, dan kun je het no-lose bet5-spel, bij voldoende punten het no-lose bet10-spel of bet20-spel spelen. Hiervoor wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald, welke eerst gebruikt om het beperkte basisspel te spelen. De beperking is dat de wintabel gelimiteerd wordt tot enkel de combinaties van 3 identieke symbolen. Win je niets dan verlies je ook niets en de no-lose-credit wordt dan na het nogmaals drukken op de 'Start'-toets toegevoegd aan de spaarmeter met het laagste puntenaantal en het bovenspel wordt gestart. Overigens is het ook mogelijk om met de 'take win'-toets de no-lose-credit via een automatisch 0/5 spel te vervijfvoudigen.

Nadat de no-lose-credit is toegevoegd aan een spaarmeter worden voor het bet5-spel altijd 5 credits van de spaarmeters gehaald, voor het bet10-spel 10 credits. De inzet wordt altijd van de hoogste meter(s) gehaald, maar gewonnen credits worden altijd zodanig over alle spaarmeters verdeeld zodat de credits per meter zo dicht mogelijk bij elkaar liggen. Hierdoor kan het aantal credits in het bovenspel maximaal oplopen. Wanneer er echter in totaal 200 credits of meer op een enkele spaarmeter zijn verzameld dan verhuizen de punten van deze spaarmeter automatisch naar de creditmeter. Gewonnen punten die het aantal van 200 overschrijden gaan hier dus niet verloren. Punten in het bovenspel kunnen met de 'collect'-knop naar de creditmeter worden gehaald. De spaarmeter van de hoogste meter worden het eerst gebruikt. Met de 'choose game'-toets kun je echter ook weer kiezen voor het basisspel. Vanuit het basisspel kun je ook bij onvoldoende credits op de spaarmeters direct het no-lose bet5, bet 10 of bet20 spel spelen door credits van je creditmeter naar de spaarmeters te verhuizen.

Het Lucky chip-spel wordt gespeeld wanneer je bij bet10 3 chips op een winlijn hebt, bij bet20 mogen de chips kriskras staan. Het is mogelijk meerdere chips tegelijk te winnen. Deze chips worden ingezet in het Lucky chips-spel, een soort van rad van fortuin. Er zijn puntenaantallen van 100 en 200 te winnen en het wiel kan stoppen op een rood of een blauw pijltje. Wanneer op een rode pijl gestopt wordt dan draait het wiel nogmaals.

 
All stars

De All stars bestaat uit een basisspel en een bovenspel waarbij gebruik wordt gemaakt van dezelfde rollen.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter of aan de winbank. 200 punten in het basisspel gaan overigens direct naar de creditmeter. 2 gewonnen credits worden automatisch gegokt naar 0 of 4 punten.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de 'reset'-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten de winbank hebt, dan speel je automatisch het bovenspel met 5 winlijnen. Hier kan gespeeld worden met een inzet van 5, 10, 20 of 40 credits. De automatisch gekozen inzet hangt dan af van het totaal aantal punten op de winbank, maar dit kan desgewenst zelf anders worden gekozen. Indien eenmaal handmatig voor een andere inzet wordt gekozen dan het automatisch gekozene, dan vervalt het automatisch omschakelen naar basis-/bovenspel. Voor het spelen van het bovenspel wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald.

In het bovenspel worden op de achtergrond zogenaamde 'winspelen' gespeeld. Bij een inzet van 5 credits wordt 1 winspel gespeeld, bij een inzet van 10 credits 2 winspelen, bij inzet van 20 credits 3 winspelen en bij een inzet van 40 credits 5 winspelen. Deze winspelen zijn in feite steeds afzonderlijke trekkingen die je niet als zodanig ziet. Wel zie je wat er per trekking wordt gewonnen en nadat dit is getoond draaien de rollen automatisch naar een positie waarbij het totaal aantal gewonnen punten in een (aantal) winnende combinatie(s) wordt getoond. De potten worden automatisch geleegd naar de creditmeter wanneer er 800 credits of meer op staan. Heb je geen credits meer op de creditmeter, maar wel op de winbank, dan kun je een pot kiezen met de 'choose pot'-toets en de aanwezige credits verhuizen naar de creditmeter om zodoende het bovenspel te vervolgen. Verplaats je alle credits van de winbank naar de creditmeter, dan vervolg je met het basisspel.

 
Wildstars

De Wildstars bestaat uit een basisspel en een bovenspel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter of aan de winbank. 200 punten in het basisspel gaan overigens direct naar de creditmeter. Een bes op rol 1 geeft 2 punten, maar deze worden automatisch gegokt naar 0 of 5 punten.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het kroon-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op de winbank hebt, dan speel je automatisch het bovenspel met 5 winlijnen, waar het ster symbool 'wild' is en daarmee telt voor ieder ander symbool. Voor het spelen van het bovenspel wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald. Voor het bovenspel worden dus in totaal altijd 5 credits van de beide meters gehaald.

De potten worden automatisch geleegd naar de creditmeter wanneer er 800 credits of meer op staan. Heb je geen credits meer op de creditmeter, maar wel op de winbank, dan kun je een pot kiezen met de 'Choose Pot'-toets en de aanwezige credits verhuizen naar de creditmeter om zodoende het bovenspel te vervolgen. Verplaats je alle credits van de winbank naar de creditmeter, dan vervolg je met het basisspel.

 
Wall street

De Wall street bestaat uit het basisspel en het bovenspel waar gespeeld kan worden met een inzet van 10, 20 of 40 credits.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan de creditmeter met de 'Reset collect'-toets of verplaatsen naar 1 van de 8 spaarmeters met de 'Save'-toets. Een autoholdfunctie is ingebouwd om gunstige combinaties automatisch vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen eventueel weer vrijgeven. Tijdens het spel spaar je dollartekens in de Shuffle-matrix zolang je geen prijs wint en int. Wanneer je 1 of meerdere lijnen van de matrix vol hebt start het Shuffle-spel waarbij een 50% kans op een winnende combinatie geldt. Wanneer je meerdere volle lijnen hebt en bij een voorgaande shuffle niets (w)int dan volgt een herkansing. Gewonnen prijzen in het basisspel kunnen worden verhoogd of verloren met de Gamble-toets. Voor gewonnen prijzen boven 100 punten geldt een verhoogde winkans.

Afhankelijk van het aantal actieve potten kun je het Bet10-spel, het Bet20-spel of het Bet40-spel spelen. Hiervoor wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald die eerst toegevoegd wordt aan een nieuwe spaarmeter of, indien alle spaarmeters in gebruik zijn, de laagste spaarmeter.

Bij het bovenspel zijn 5 winlijnen aanwezig. Het is ook mogelijk om credits van je creditmeter te verhuizen naar de spaarmeters om zodoende het bovenspel te spelen.

Afhankelijk van de inzet geven dollartekens in beeld 40 credits, bij een inzet van 40 geeft een combinatie van 3 dollartekens op een winlijn 1000 credits.

De inzet wordt altijd van de hoogste meter(s) gehaald plus 1 credit van de laagste meter, gewonnen credits worden altijd in verhouding tot de ingezette credits over de spaarmeters verdeeld. Punten in het bovenspel kunnen met de Take 'Reset collect' naar de creditmeter worden gehaald. De spaarmeter van de hoogste meter wordt het eerst gebruikt. Met de 'choose game'-toets kun je echter ook weer kiezen voor het basisspel.

 
Golden oldie

De Golden Oldie bestaat uit slechts een Bovenspel.

Wanneer je het spel start dan transporteer je eerst, afhankelijk van je inzet, een aantal credits naar de potten.

Er kan gespeeld worden met een inzet van 5, 10, 15 of 20 credits. Het aantal winlijnen is afhankelijk van de inzet.

Wanneer een pot een waarde bereikt van meer dan 200 credits dan verhuist het totaal aantal credits van die pot naar de Creditmeter. Met de 'Take Win'-toets verhuis je de credits van een pot handmatig naar de Creditmeter.

 
Golden streak

De Goldenstreak bestaat uit 3 verschillende spelonderdelen, het Basisspel, het NoLose Bet5-spel en het NoLose Bet10-spel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan de creditmeter met de 'Take Win'-toets of verplaatsten naar 1 van de 40 spaarmeters met de 'Save'-toets. Ook kun je gewonnen punten verdubbelen of verliezen met de gamble-toets. 2 gewonnen credits kun je verhogen naar 5 (40% kans) of verliezen (60 % kans). Een autoholdfuntie is ingebouwd om gunstige combinaties automatisch vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen eventueel weer vrijgeven.

Wanneer je in totaal vier of meer punten op de 40 spaarmeters hebt, dan kun je het NoLose Bet5-spel spelen. Hiervoor wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald, welke eerste gebruikt wordt om het beperkte basisspel te spelen. De beperking is dat de wintabel gelimiteerd wordt tot enkel de combinaties van 3 indentieke symbolen. win je niets dan verlies je ook niets en de NoLose-credit wordt dan na het nogmaals drukken op de 'Start'-toets toegevoegd aan de spaarmeter met het laagste puntenaantal en het bovenspel wordt gestart. Overigens is het ook mogelijk om met de 'Take Win'-toets de NoLose-credit via een automatisch 0/5 spel te vervijfvoudigen.

Nadat de NoLose-credit is toegevoegd aan een spaarmeter dan worden voor het Bet5-spel altijd 5 credits van de spaarmeters gehaald, voor het Bet1-spel 10 credits. De inzet wordt altijd van de hoogste meter(s) gehaald, maar gewonnen credits worden altijd als zodanig over alle spaarmeters verdeeld zodat de credits per meter zo dicht mogelijk bij elkaar liggen. Hierdoor kan het aantal credits in het bovenspel maximaal oplopen. Wanneer er echter in totaal 200 credits of meer op een enkele spaarmeter zijn verzameld dan verhuizen de punten van deze spaarmeter automatisch naar de creditmeter. Gewonnen punten die het aantal van 200 punten overschreiden gaan hier dus verloren. Punten in het bovenspel kunnen met de 'Collect'-knop naar de creditmeter worden gehaald. De spaarmeter van de hoogste meter worden het eerst gebuirkt. Mert de 'Choose Game'-toets kun je echter ook weer kiezen voor het Basisspel. Vanuit het basisspel kun je ook bij onvoldoende credits op de spaarmeters direct het NoLose Bet5 of Bet10 spel spelen door credits van je creditmeter naar de spaarmeters te verhuizen.

Specifiek voor het bovenspel is het 'streak-symbool'. Drie kriskras Streak symbolen geven maximaal 10 free spins naar een gegarandeerd winnende combinatie.

 
Big money game

De Big Money Game bestaat uit het Basisspel en het bovenspel waar gespeeld kan worden met een inzet van 5, 10 of 20 credits.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan de creditmeter met de 'Collect'-toets of verplaatsen naar 1 van de 40 spaarmeters met de 'Start'-toets. Ook kun je gewonnen punten verdubbelen of verliezen met de gamble-toets. Een autoholdfunctie is ingebouwd om gunstige combinaties automatisch vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen eventueel weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 40 spaarmeters hebt, dan kun je het Bet5-spel, bij voldoende punten het Bet10-spel of het Bet20-spel spelen. Hiervoor wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald die eerst toegevoegd wordt aan een nieuwe spaarmeter of, indien alle spaarmeters in gebruik zijn, de laagste spaarmeter.

Bij het bovenspel zijn er 5 winlijnen actief. Specifiek voor het bovenspel is echter het 'bigmoney-wheel'. Dit wiel begint te draaien wanneer er tijdens het bovenspel crisscross 3 Z-BAR symbolen in beeld verschijnen. Bij Bet5 draait het 1x, bij Bet10 2x en bij Bet20 3x. Het symbool waarop het wiel stopt bepaalt wat er gewonnen kan worden. De rollen beginnen te draaien en stoppen op een willekeurige winnende combinatie waar dat betreffende symbool deel van uit maakt.

De inzet wordt altijd van de hoogste meter(s) gehaald plus 1 credit van de laagste meter, gewonnen credits worden altijd in verhouding tot de ingezette credits over de spaarmeters verdeeld. Wanneer er 200 credits of meer op een spaarmeter zijn verzameld dan verhuizen de punten van die spaarmeter automatisch naar de creditmeter.

Gewonnen punten die het aantal van 200 overschrijden gaan hier niet verloren. Punten in het bovenspel kunnen met de Collect-knop naar de creditmeter worden gehaald. De spaarmeter van de hoogste meter worden het eerst gebruikt. Met de 'Choose Game'-toets kun je echter ook weer kiezen voor het Basisspel.

 
Breakout

De Breakout bestaat uit het Basisspel en het bovenspel waar gespeeld kan worden met een inzet van 5 of 10 credits.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan de creditmeter met de 'Collect'-toets of verplaatsen naar 1 van de 40 spaarmeters met de 'Start'-toets. Ook kun je gewonnen punten verdubbelen of verliezen met de gamble-toets. Twee credits kunnen echter verhoogd worden tot 5 credits (40% kans) of verloren (60% kans). Een autoholdfunctie is ingebouwd om gunstige combinaties automatisch vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen eventueel weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 40 spaarmeters hebt, dan kun je het Bet5-spel, bij voldoende punten het Bet10-spel spelen. Hiervoor wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald die eerst toegevoegd wordt aan een nieuwe spaarmeter of, indien alle spaarmeters in gebruik zijn, de laagste spaarmeter.

Bij het bovenspel zijn er 5 winlijnen actief. Bij Bet10 tellen ook de ballen mee die bij diverse symbolen staan afgebeeld. 3 Crisscross ballen in beeld starten het 'schietspel'. Hier zijn tot 480 credits te verdienen. Telkens wanneer je op een waarde stopt met een pijl dan ga je een niveau hoger in het spel en win je meer punten.

De inzet wordt altijd van de hoogste meter(s) gehaald plus 1 credit van de laagste meter, gewonnen credits worden altijd in verhouding tot de ingezette credits over de spaarmeters verdeeld. Wanneer er 200 credits of meer op een spaarmeter zijn verzameld dan verhuizen de punten van die spaarmeter automatisch naar de creditmeter.

Gewonnen punten die het aantal van 200 overschrijden gaan hier niet verloren. Punten in het bovenspel kunnen met de Collect-knop naar de creditmeter worden gehaald. De spaarmeter van de hoogste meter worden het eerst gebruikt. Met de 'Choose Game'-toets kun je echter ook weer kiezen voor het Basisspel.

 
Kameleon

De Kameleon bestaat uit het Basisspel en het Bovenspel waar gespeeld kan worden met een inzet van 5 of 10 credits.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan de creditmeter met de 'Take Win'-toets of verplaatsen naar 1 van de 40 spaarmeters met de 'Start'-toets. Ook kun je gewonnen punten verdubbelen of verliezen met de gamble-toets. Twee credits kunnen echter verhoogd worden tot 5 credits (40% kans) of verloren (60% kans). Een autoholdfunctie is ingebouwd om gunstige combinaties automatisch vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen eventueel weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 40 spaarmeters hebt, dan kun je het Bet5-spel, bij voldoende punten het Bet10-spel spelen. Hiervoor wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald die eerst toegevoegd wordt aan een nieuwe spaarmeter of, indien alle spaarmeters in gebruik zijn, de laagste spaarmeter.

Bij het bovenspel zijn er 5 winlijnen actief. Bij Bet10 tellen ook de kleuren mee die achter alle symbolen staan afgebeeld en hiervoor geldt een extra wintabel. Op de middelste rol in het bovenspel bevindt zich het 'Kameleonsymbool' Dit symbool telt voor ieder ander symbool, maar tevens voor iedere kleur bij Bet10.

De inzet wordt altijd van de hoogste meter(s) gehaald plus 1 credit van de laagste meter, gewonnen credits worden altijd in verhouding tot de ingezette credits over de spaarmeters verdeeld. Wanneer er 200 credits of meer op een spaarmeter zijn verzameld dan verhuizen de punten van die spaarmeter automatisch naar de creditmeter.

Gewonnen punten die het aantal van 200 overschrijden gaan hier niet verloren. Punten in het bovenspel kunnen met de Collect-knop naar de creditmeter worden gehaald. De spaarmeter van de hoogste meter worden het eerst gebruikt. Met de 'Choose Game'-toets kun je echter ook weer kiezen voor het Basisspel.

 
Super joker

De Super Joker bestaat uit het Basisspel en het Bovenspel waar gespeeld kan worden met een inzet van 5, 10 of 20 credits.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan de creditmeter met de 'Take Win'-toets of verplaatsen naar 1 van de 10 spaarmeters met de 'Save'-toets. Ook kun je gewonnen punten verdubbelen of verliezen met de head/tail-toetsen. Een autoholdfunctie is ingebouwd om gunstige combinaties automatisch vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen eventueel weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 10 spaarmeters hebt, dan kun je het Bet5-spel, bij voldoende punten het Bet10-spel of het Bet20-spel spelen. Hiervoor wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald die eerst toegevoegd wordt aan een nieuwe spaarmeter of, indien alle spaarmeters in gebruik zijn, de laagste spaarmeter.

Bij het bovenspel zijn er afhankelijk van de inzet 5, 10 of 20 winlijnen actief. Het is ook mogelijk om credits van je creditmeter te verhuizen naar de spaarmeters om zodoende het bovenspel te spelen.

De inzet wordt altijd van de hoogste meter(s) gehaald plus 1 credit van de laagste meter, gewonnen credits worden altijd in verhouding tot de ingezette credits over de spaarmeters verdeeld. Wanneer er in totaal 1000 credits of meer op de Total-meter staan, dan worden de credits automatisch van die spaarmeter(s) verhuisd naar de creditmeter waardoor het totaal weer beneden 1000 credits komt. Punten in het bovenspel kunnen met de Take win-knop naar de creditmeter worden gehaald. De spaarmeter van de hoogste meter worden het eerst gebruikt. Met de 'Change bet'-toets kun je echter ook weer kiezen voor het Basisspel.

 
Silver streak

De Silverstreak bestaat uit 3 verschillende spelonderdelen, het Basisspel, het Bet5-spel en het Bet10-spel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan de creditmeter met de 'Take Win'-toets of verplaatsen naar 1 van de 40 spaarmeters met de 'Save'-toets. Ook kun je gewonnen punten verdubbelen of verliezen met de gamble-toets. 2 gewonnen credits kun je verhogen naar 5 (40% kans) of verliezen (60% kans). Een autoholdfunctie is ingebouwd om gunstige combinaties automatisch vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen eventueel weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op minimaal 2 van de 40 spaarmeters hebt, dan kun je het Bet5-spel, bij voldoende punten het Bet10-spel spelen. Hiervoor wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald.

Deze credit wordt dan toegevoegd aan de meter met het laagste puntenaantal. Specifiek voor het bovenspel is het 'streak-symbool'. Dit symbool vervangt op zijn positie ieder ander symbool dat op de andere rollen in beeld is, indien dit leidt tot een winnende criss-cross combinatie. Bij Bet5 telt alleen het 'streaksymbool' op de middelste rol, bij Bet10 telt dit op alle drie de rollen.

Voor het Bet5-spel worden altijd 5 credits van de meters gehaald, voor het Bet10-spel 10 credits. De inzet wordt altijd van de hoogste meter(s) gehaald, maar gewonnen credits worden altijd zodanig over alle spaarmeters verdeeld zodat de credits per meter zo dicht mogelijk bij elkaar liggen. Hierdoor kan het aantal credits in het bovenspel maximaal oplopen. Wanneer er echter in totaal 200 credits of meer op de gezamenlijke spaarmeters zijn verzameld dan verhuizen de punten van de hoogste spaarmeter automatisch naar de creditmeter. Gewonnen punten die het aantal van 200 overschrijden gaan hier dus niet verloren. Punten in het bovenspel kunnen met de 'Collect'-knop naar de creditmeter worden gehaald. De spaarmeter van de hoogste meter worden het eerst gebruikt. Met de 'Choose Game'-toets kun je echter ook weer kiezen voor het Basisspel.

 
Bubbles

De Bubbles bestaat uit het Basisspel en het Bovenspel waar gespeeld kan worden met een inzet van 5, 10,20 of 40 credits.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan de creditmeter met de 'Take Win'-toets of verplaatsten naar 1 van de 40 spaarmeters met de 'Start'-toets. Ook kun je gewonnen punten verdubbelen of verliezen met de gamble-toets. Twee credits (1 bes op rol 1) worden altijd automatisch met een 50% kans gegokt en dus verdubbeld of verloren. Een autoholdfunctie is ingebouwd om een gunstige combinaties automatisch vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen eventueel weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 40 spaarmeters hebt, dan kun je het Bet5-spel, bij voldoende punten het 'Bet10, Bet20, of Bet40-spel spelen. Hiervoor wordt ook telkens 1 credit van je creditmeter gehaald die eerst toegevoegd wordt aan een nieuwe spaarmeter of, indien alle spaarmeter in gebruik zijn, de laagste spaarmeter.

Bij Bet-20 en Bet-40 zijn respectievelijk minimaal 2 en 4 actieve potten vereist om te kunnen spelen. Bij het bovenspel zijn er 5 wijnlijnen actief.

De inzet wordt altijd van de hoogste meter(s) gehaald plus 1 credit van de laagste meter, gewonnen credits worden altijd zodanig over de meters verdeeld dat er zoveel mogelijk meters in gebruik blijven. Wanneer er 200 credits of meer op een spaarmeter zijn verzameld dan verhuizen de punten van die spaarmeter automatisch naar de creditmeter. Gewonnen punten die het aantal van 200 overschrijden gaan hier niet verloren. Punten in het bovenspel kunnen met de Collect-knop naar de creditmeter worden gehaald. De spaarmeter van de hoogste meter worden het eerst gebruikt. Met de 'Choose Game'-toets kun je echter ook weer kiezen voor het Basisspel.

 
Random flashback

De Random Flashback bestaat uit een Basisspel en een Bovenspel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Gewonnen punten kun je toevoegen aan je Creditmeter of aan 1 van de 4 potten. De Winbank toont het totaal aantal punten in de potten. 200 punten in het Basisspel (3 sterren) gaan overigens direct naar de Creditmeter. Een Bes op 1 rol geeft 2 punten, maar deze worden automatisch gegokt, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Hierop valt een mystery-prijs. Een autoholdfuntie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op de Winbank hebt, dan speel je automatisch het Bovenspel. Hiervoor wordt ook 1 credit van je Creditmeter gehaald. Indien gewenst kun je overigens met de 'Choose Game'-toets ook kiezen om het basisspel te blijven spelen om daarna op een zelf te kiezen moment het bovenspel te spelen of (een deel van) de credits naar de creditmeter te halen.

Voor het Bovenspel worden dus in totaal altijd 5 credits van je meters gehaald. De potten zijn gelimiteerd op 999 credits. Bij het bereiken van een pot-maximum verhuizen de credits van die bewuste pot automatisch naar de Creditmeter. Heb je geen credits meer op de Creditmeter, maar wel op de Winmeter, dan kun je met de 'CHoose Pot'-toets een pot kiezen en de credits daarvan verhuizen naar de Creditmeter om zodoende het bovenspel te vervolgen. Verplaats je alle credits van de Winbank naar de Creditmeter, dan vervolg je met het Basisspel.

 
Top deck

De Top Deck is een spel met heel veel mogelijkheden.

Met het rollenspel kan naast de uitgebreide wintabel-prijzen ook kans gemaakt worden op het Feature-spel. Gewonnen prijzen kunnen worden toegevoegd aan de winmeter, maar met de gamble/start toets kan ook geprobeerd worden de winst telkens te verdubbelen.

Bij 16 credits krijg je bij verlies toch altijd nog 10 credits als troostprijs, ditzelfde geldt wanneer bij 80 credits. Deze worden dan automatisch aan je winmeter toegevoegd. Wanneer je op je winmeter minimaal 40 credits hebt verzameld dan licht de SuperGamble toets op. Hiermee kun je, afhankelijk van het aantal credits op je winmeter, 40, 80 of 100 credits inzetten en verhogen tot respectievelijk 80, 150 of 200 credits. Hoeveel credits je inzet en hoe vaak je het spel speelt bepaal je zelf. Bij winst worden de credits automatisch toegevoegd aan de creditmeter. Op alle rollen bevinden zich ExtraStart symbolen. Hiermee wordt een herkansing van het rollenspel verworven, waarbij reeds opgelichte feature-symbolen aan blijven.

Feature-spel

Drie Feature-symbolen op de winlijn start het TopDeck-feature-spel. Dit is een spel met heel veel opties op een LowDeck en een TopDeck. Via de Symbolen TopDeck en LowDeck ga je van het ene ‘deck’ naar het andere. Af en toe licht Stop’n Feature op en lichten de symbolen in langzamer tempo op zodat je kunt kiezen waar deze op moet gaan stoppen.

Bonus spaarspel

Verzamel Red, Green, Silver en Gold symbolen en win 20, 50, 100 of 200 credits. Wanneer het spel op een van deze symbolen stopt dan krijg je een Repeat Bet om nog meer van die symbolen te verzamelen. Repeat Bet gaat net zolang door totdat je op NO stopt. De kans op YES of NO is altijd 50%.

Repeat Bet

Wanneer je in het feature-spel LowDeck zelf op de Repeat Bet stopt dan licht de Repeat Bet-knop op. Deze kun je gebruiken om het feature-spel opnieuw te starten, maar je kunt deze ook gebruiken om 50% kans te maken een winnende combinatie in het rollenspel opnieuw te behalen.

Extra

Bij stoppen op de positie Extra op LowDeck licht een Extra op onder de Pot-meter. Een Extra wordt automatisch gebruikt om de volgende features te herhalen en dooft dan; Gewonnen Red, Green, Silver of Gold symbool, Climb (van 4 naar 8 credits), 20 credits op TopDeck (extra 20), Superwin (herstart na NO), Pot (4 extra credits), Super Nudgespel (na een Stop vervolgt het spel alsnog). Er wordt overigens telkens maximaal 1 Extra per keer gebruikt voor vorenstaande. Wanneer je 3 Extra’s hebt verzameld zonder deze te gebruiken dan win je 200 credits.

Pot

De Pot start altijd op 40 credits en wordt telkens met 4 verhoogd wanneer je in het feature-spel LowDeck op het Pot+ symbool stopt. Op het TopDeck kun je met Pot WIN de credits van de Pot binnenhalen. Climb Het climb-spel wordt bijna net zo gespeeld als het gamble-spel, alleen verdubbeld de 8 niet naar 16 maar stap je na elke succesvolle kans telkens een trede verder naar het maximum van 200 credits. Eenmaal vergaarde punten verlies je hier echter niet wanneer je mis gokt. Super Win Bij het Super Win-spel draaien de rollen naar een willekeurige winnende 3 rollen combinatie. De Repeat Bet feature wordt actief en zolang je YES weet te kiezen herhaalt het Super Win-spel zichzelf en kan een onbeperkt aantal punten worden verdiend.

Super Nudges

Wanneer op Super Nudge gestopt wordt dan start het Super Nudge-spel. Na drukken op de stop-knop worden 1, 2 of 3 nudges verdiend. Daarna kan doorgespaard worden tot maximaal 8 nudges. Het aantal nudges bepaalt het totaal aantal posities dat de rollen verplaatst kunnen worden om naar een winnende combinatie te kunnen stappen. Wat het maximaal aantal behaalbare punten is kun je zien op de Gamble feature rechts onder in beeld. Die punten neem je door op de Auto Nudge-knop te drukken. Je kunt ook proberen de rollen naar een gunstiger positie te spelen, maar telkens wanneer je op de startknop druk gaat er 1 nudge van het beschikbare aantal af.

Let op! Gespaarde features vervallen wanneer je van dit spel naar een ander gaat.

 
Double dutch

De Double dutch bestaat uit 4 verschillende spelonderdelen: het basisspel, het 5-spel, het 10-spel en het 20-spel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Vier of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan de creditmeter met de 'Take Win'-toets of verplaatsen naar 1 van de 5 spaarmeters met de 'Save'-toets. Twee punten worden verplicht gegokt, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om gunstige combinaties vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 4 meters hebt, dan kun je het 5-spel spelen. Hiervoor wordt ook 1 credit van je creditmeter gehaald. Deze credit wordt dan toegevoegd aan de meter met het laagste puntenaantal.

Voor het 5-spel worden altijd 5 credits van de meters gehaald. Gewonnen credits in het 5-spel worden evenredig naar de inzet per meter verdeeld over de meters. Wanneer er 200 credits op een spaarmeter zijn verzameld dan verhuizen deze automatisch naar de creditmeter. Gewonnen punten die het aantal van 200 overschrijden gaan verloren. Staan er minder dan 4 credits op de meters, dan is het mogelijk om middels de startknop credits van je creditmeter naar de spaarmeters te verplaatsen om zodoende het 5-spel te vervolgen. Met de 'Choose Game'-toets kun je echter ook weer kiezen voor het basisspel. Het 10-spel en het 20-spel is in principe gelijk aan het 5-spel, echter bedraagt de inzet per spelronde geen 5 maar respectievelijk 10 of 20 punten.

Het 5-, 10- en 20-spel bestaat uit een standaard wintabel waarbij diverse kriskras combinaties een aantrekkelijke speelwinst kunnen opleveren. Veel meer is echter te verdienen in het Diamond-spel. Telkens wanneer je dit deel van het spel speelt, verhoogt een Double Diamond symbool beurtelings de beide bonusmeters boven in beeld met 10 punten. Die meters staan bij aanvang van het spel altijd minimaal op 400 punten. Telkens wanneer een veelvoud van 200 punten wordt bereikt dan wordt de bijbehorende Games-meter verhoogd. Dit tot maximaal 5 (1000 punten). Heb je 3 Double Diamond symbolen op de winlijn (5-spel) of op 1 van de 5 winlijnen (10-spel) of kriskras (20-spel), dan start het Diamond-spel. De bonusmeter met de hoogste score bepaalt hoe vaak je het Diamond-spel kunt spelen. Telkens wanneer je dit speelt maak je kans op de prijzen zoals op de diamant staat aangegeven. Alle vlakken beginnen te knipperen en met de starttoets stop je op 1 van de vlakken met een getal. Het is echter mogelijk dat ook het vlak met de tekst 'Change' oplicht. In dat geval verhuis je van de blauwe naar de gele diamant waarop nog meer punten zijn te verdienen.

 
Hi-Lo cash

De Hi-Lo Cash gokkast is een 4-rollen gokkast met kaartspel. De 4 rollen worden gebruikt voor zowel het basisspel als het bovenspel en bevatten bij enkele 'hi-lo-cash' symbolen bovendien een schoppen-teken of een joker. Het basisspel wordt gespeeld op 1 winlijn zonder kriskras combinaties. Wel geven 3 of 4 'hi-lo-cash' symbolen recht op een mystery prijs. Gewonnen credits verhuizen automatisch naar de clubmeter maar kunnen desgewenst naar de creditmeter worden gehaald in porties van 10 credits.

Het bovenspel kan gespeeld worden met een inzet van 5 of 10 credits en start automatisch wanneer voldoende credits op de Clubmeter staan, hiervan wordt telkens 1 credit van de creditmeter gehaald, de rest van de Clubmeter. Met de 'Select Bet-knop' is het mogelijk om de inzet te wijzigen of om door te spelen met het basisspel. Bij een inzet van 5 credits wordt gespeeld met 3 rollen (5 winlijnen), bij een inzet van 10 credits (10 winlijnen) met alle 4 de rollen. Het bovenspel heeft een beperkte wintabel, Veel punten zijn echter te winnen in het ladderspel. Dit spel wordt gestart wanneer er 3 of 4 'hi-lo-cash' symbolen op een winlijn vallen. Alleen bij een inzet van 10 credits is het mogelijk een schot op de ladder te winnen wanneer 4 'hi-lo-cash' symbolen op een winlijn vallen.

Ieder vraagteken op de ladder staat voor een mystery-prijs van 10 tot 100 punten. Het is aan de speler om de rol met de speelkaarten te stoppen en vervolgens telkens te voorspellen of de volgende kaart een hogere of een lagere waarde zal hebben dan de kaart die in beeld is verschenen. Telkens wanneer een positie met de tekst 'Save' is bereikt zijn de tot dan gewonnen punten zeker gesteld. Wanneer de volgende kaartwaarde identiek is dan de voorgaande dan wint de speler.

Indien een symbool onder de knop 'Joker' is opgelicht dan kan een Joker worden ingezet. De volgende kaart geldt dan altijd als winnende kaart. Indien er een symbool onder 'Other Card' is opgelicht dan kan voor de laatst getrokken kaart een nieuwe kaart worden getrokken. De symbolen onder 'Joker' en 'Other Card' lichten op wanneer deze in beeld staan op de winlijn met 'hi-lo-cash' symbolen.

Na een verkeerde keus in het kaartspel of bij het bereiken van de laatste 'Save' worden alle vergaarde punten in het display zichtbaar bij elkaar opgeteld en dan verhuisd naar de Clubmeter. De Clubmeter is niet gelimiteerd.

 
Crazy Reels

De Crazyreels bestaat uit 2 verschillende spelonderdelen, het Basisspel en het Bovenspel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Vier of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de 'Take Win'-toets of verplaatsen naar de Clubmeter met de 'To Clubmeter'-toets. Twee punten (bes op rol1) dienen te worden gespeeld met het kop/munt-spel, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op Clubmeter hebt dan kun je het Bovenspel spelen.

Het bovenspel kan gespeeld worden met een inzet van 4 of 8 credits. Bij een inzet van 4 credits wordt met de eerste 3 rollen in het bovenspel en daarmee op 5 winlijnen gespeeld. Bij een inzet van 8 credits wordt met alle 4 de rollen gespeeld en dus met 10 winlijnen. Bovendien wordt dan het 'rad-van-fortuin-spel' toegevoegd. Telkens wanneer 6 gele sterren zijn verzameld, die zich op rol 4 van het Bovenspel bevinden, start het 'rad-van-fortuin'. Door op de Stop Gamble'-toets te drukken stop je het rad. Er is geen limiet aan het aantal te behalen credits in het Bovenspel.

 
Supaflush

De SupaFlush gokkast is een 4-rollen gokkast met kaartspel. De 4 rollen worden gebruikt voor het basisspel en bevatten bij enkele symbolen bovendien cijfers. Die cijfers starten, indien in totaal meer dan 3 punten op de winlijn, bepaalde features in het kaartspel.

In het basisspel wordt telkens 1 credit ingezet. Gewonnen punten tot en met 100 kunnen in het basisspel verdubbeld worden met het 'rad-van-fortuin', puntenaantallen tot 120 kunnen met een factor 1,5 verhoogd worden. Verder is het zo dat het gewonnen aantal punten bepalend is of ook met een factor 1,5 vermenigvuldigd kan worden, het totaal moet namelijk uitkomen op een veelvoud van 4. (4 of 10 punten kunnen dus niet met een factor 1,5 vermenigvuldigd worden en dus zal bij die puntenaantallen de keuze-optie voor 'yellow x 1,5' ook niet beschikbaar zijn)

Het 'rad-van-avontuur' wordt zowel in het basisspel als in het kaartspel gebruikt om de gewonnen punten te kunnen verhogen. Standaard start het rad op 'x 2' om vervolgens stapsgewijs op te lopen en vervolgens van voren af aan ('x 1,5' of 'x 2') te beginnen. Door op de 'start/gamble-knop' te drukken wordt het rad de opdracht gegeven om te gaan stoppen. Wanneer hoger dan 'x 2' gekozen wordt of wanneer met 'x 1,5' of 'x 2' de winst minimaal eenmaal verhoogd wordt dan vervallen de reeds verzamelde features in het kaartspel.

Bij het kaartspel is het de bedoeling om zoveel mogelijk kaarten aansluitend op een rij te krijgen, meerdere series tellen hierbij allemaal mee. Met de cijfers op de rollen in het basisspel kunnen de features in de 'ladder' worden gestart of verworven.

Bij 4 punten krijg je een bonusspin (starten met 'bonus-spin-knop'), hiermee kunnen aanvullende punten worden verkregen om hoger op de 'ladder' te komen en andere features te starten.

Bij 5 of 6 punten start het kaartspel en worden 2 willekeurige kaarten getrokken die in de kaartenreeks erboven oplichten.

Bij 7 punten wordt de 'shuffle-cards-knop' actief. Hiermee is het eenmalig mogelijk de kaarten te schudden met het doel om de kaarten in een (meer) winnende combinatie te ordenen. De functie kan op ieder gewenst moment ingezet worden zolang deze actief blijft, het schudden wordt gestopt met de 'stop-knop'.

Bij 8 punten wordt de joker actief. Deze is in te zetten om een nog ontbrekende of een aanvullende kaart te plaatsen om zodoende een betere combinatie te maken of te voltooien. De gewenste kaart wordt gekozen met de 'stop-knop'.

Bij 9 punten worden gewonnen credits en nog te winnen credits verdubbeld.

Bij 10 en 11 punten start de Superflush-functie. Hier worden 1 tot 5 maal (random getal) de kaartrollen gestart en worden doorgaans diverse ontbrekende kaarten toegevoegd aan de kaartenreeks. Bij het behalen van 200 credits worden deze, evenals wanneer de 'ladder' op 12 eindigt, automatisch aan de creditmeter toegevoegd. Gewonnen punten kunnen te allen tijde worden genomen met de 'take-feature-knop' en dan indien gewenst bij het 'rad van avontuur' worden ingezet.

De autoplay-functie is zowel beschikbaar in het basisspel als in het kaartspel.

 
Classic

De Classic gokkast is een 3-rollen gokkast. Deze 3 rollen worden gebruikt voor het basisspel en het vervolgspel.

In het basisspel wordt telkens 1 credit ingezet. Gewonnen punten tot en met 100 kunnen in het basisspel verdubbeld worden met het kop/munt-spel. Zowel in het basisspel als in het vervolgspel zijn mysteryprijzen te behalen tot 200 punten per winnende combinatie, een mystery prijs van 2 punten wordt gevolgd door het verlies- of dubbelspel. Puntenaantallen beneden 200 kunnen met de 'Club/Bet'-knop naar de Clubmeter in het vervolgspel worden gebracht of met de Collect-knop worden toegevoegd aan de creditmeter. Een puntenaantal van 200 in het basisspel verhuist automatisch naar de creditmeter.

In het vervolgspel kan met een inzet van 2,4,8,12,16,24 of 32 punten worden gespeeld. Vanaf een inzet van 8 punten neemt het aantal winnende combinaties toe.

Punten boven de 200 op de Clubmeter gaan ook bij dit spel niet verloren, wel worden puntenaantallen van 200 of meer automatisch op de creditmeter bijgeteld en keer je terug naar het basisspel.

De autoplay-functie is zowel beschikbaar in het basisspel als in het vervolgspel.

 
Hold timer

De naam van deze gokkast zegt het eigenlijk al, er is een speciale holdfunctie aanwezig, deze zit hier in het bovenspel. Bij de Hold timer is het basisspel identiek aan bijvoorbeeld de Step timer en de Twin timer.

In het bovenspel is het mogelijk om met een inzet van 5 of 10 punten te spelen. Bij inzet 10 is de holdfunctie in het bovenspel actief en worden rollen bij aantrekkelijke combinaties automatisch vastgehouden.

Punten boven de 200 op de meters in het bovenspel gaan ook bij dit spel niet verloren, wel worden puntenaantallen van 200 of meer automatisch op de creditmeter bijgeteld.

 
Sterling

Bij de Sterling biedt het basisspel de mogelijkheid om maar liefst 5 extra holds te sparen en, dat is zeer uitzonderlijk, in het bovenspel met 5 winlijnen kun je onbeperkt vasthouden totdat je een winnende combinatie scoort.

Gewonnen punten tot en met 100 kunnen in het basisspel verdubbeld worden met het kop/munt-spel. Zowel in het basisspel als in het bovenspel zijn mysteryprijzen te behalen tot 200 punten per winnende combinatie. Puntenaantallen beneden 200 kunnen met de 'Club/Bet'-knop naar de Clubmeter in het bovenspel worden gebracht of met de 'Take Win'-knop worden toegevoegd aan de creditmeter. Een puntenaantal van 200 in het basisspel verhuist automatisch naar de creditmeter.

In het bovenspel kan met een inzet van 4 of 8 punten worden gespeeld.

Punten boven de 200 op de Clubmeter gaan ook bij dit spel niet verloren, wel worden puntenaantallen van 200 of meer automatisch op de creditmeter bijgeteld en keer je terug naar het basisspel.

 
Wild mystery

De Wild mystery bestaat uit een basisspel en een bovenspel dat met inzet 4 of inzet 20 gespeeld kan worden.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de Collect-toets of verplaatsen naar de Supermeter met de Start/Save-toets. Gewonnen credits kun je ook verdubbelen met het kop/munt spel, het maximale aantal punten dat hier behaald kan worden is 200.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het vraagteken, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven. Automatisch vastgezette rollen kun je direct vervangen door een eigen keuze door op de door jou te kiezen holdknop(pen) te klikken.

Verder kun je in het basisspel de jokers op de rollen 'actief' maken. Wanneer je op een spaarbank 6 jokers hebt gespaard dan kun je zelf kiezen op welke rol je de joker actief maakt. Door niet tijdig te kiezen, maakt het spel zelf een willekeurige keuze. De joker wordt dan 'wild', d.w.z. deze telt vanaf dat moment voor ieder ander symbool en verhoogt dus de kans op een winnende combinatie op de winlijn. Is een actieve joker gebruikt voor een winnende combinatie, dan wordt deze weer inactief op de betreffende rol.

Wanneer je vier of meer punten op de Supermeter hebt, dan kun je het bovenspel spelen met inzet 4, heb je 20 punten of meer op de Supermeter dan kun je met de maximale inzet van 20 punten spelen.

Speel je met een inzet van 4, dan geeft iedere combinatie van 3 identieke symbolen op de drie rollen kriskras een prijs. Zet je echter 20 punten in, dan zijn bovendien alle jokers 'wild' en tellen dus voor ieder ander symbool. Is dan een joker in beeld zonder dat er een winnende combinatie is, dan geeft de joker een mystery-prijs.

 
Twin timer

De Twin timer bestaat uit een standaard basisspel en een bovenspel dat met 3 of 4 rollen gespeeld kan worden.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Vier of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de Collect-toets of verplaatsen naar 1 van de 4 meters met de Start/Save-toets. Twee punten (bes op rol1) worden automatisch gegokt, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 4 meters hebt, dan kun je het 5-spel spelen. Hiervoor wordt ook 1 credit van je creditmeter gehaald.

Deze credit wordt dan toegevoegd aan de meter met het laagste puntenaantal.

Voor het 5-spel worden altijd 5 credits van de meters gehaald, waarvan 2 stuks van de meter(s) met het hoogste puntentotaal. Gewonnen credits in het 5-spel worden evenredig naar de inzet per meter verdeeld over de meters. Je speelt in het 5-spel met 3 van de 4 bovenrollen en hebt dus 5 winlijnen. Puntenaantallen van 200 of meer op een meter verhuizen automatisch naar de creditmeter. Hierbij gaan punten die het aantal van 200 overschrijden dus niet verloren. Heb je minder dan 4 credits op de meters staan dan kun je middels de startknop credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om zodoende het 5-spel te vervolgen. Met de Choose Game-toets kun je echter ook weer kiezen voor het basisspel. Het 10-spel is in principe gelijk aan het 5-spel, echter bedraagt de inzet per spelronde geen 5 maar 10 punten. Speel je het 10-spel, dan speel je op alle 10 de winlijnen met alle 4 de rollen van het bovenspel en worden 9 credits van je bovenmeters gehaald plus 1 credit van je creditmeter, welke naar de bovenmeter met het laagste puntenaantal wordt verplaatst alvorens het spel te starten.

Heb je minder dan 9 credits op de meters staan dan kun je ook hier middels de startknop credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om het spel te vervolgen, maar met de Choose-Game-toets kun je ook kiezen voor het 5-spel of het basisspel.

Bij het opnemen van 1 credit van een van de meters wordt deze automatisch gegokt, d.w.z. verviervoudigd (20% kans) of verloren (80% kans).

 
Step timer

De Step timer bestaat uit 3 verschillende spelonderdelen, het basisspel, het 5-spel en het 40-spel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Vier of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de Collect-toets of verplaatsen naar 1 van de 4 meters met de Save-toets. Twee punten (bes op rol1) worden automatisch gegokt, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 4 meters hebt, dan kun je het 5-spel spelen. Hiervoor wordt ook 1 credit van je creditmeter gehaald.

Deze credit wordt dan toegevoegd aan de meter met het laagste puntenaantal.

Voor het 5-spel worden altijd 5 credits van de meters gehaald, waarvan 2 stuks van de meter(s) met het hoogste puntentotaal. Gewonnen credits in het 5-spel worden evenredig naar de inzet per meter verdeeld over de meters. Het maximum aantal punten per meter is 200 die dan automatisch naar de creditmeter verhuizen. Punten die dit aantal overschrijden gaan verloren. Heb je minder dan 4 credits op de meters staan dan kun je middels de startknop credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om zodoende het 5-spel te vervolgen. Met de Choose Game-toets kun je echter ook weer kiezen voor het basisspel. Het 40-spel is in principe gelijk aan het 5-spel, echter bedraagt de inzet per spelronde geen 5 maar 40 punten. Het grote verschil zit hem in de nudge-functie. De nudges worden gebruikt om de drie bovenrollen, nadat ze stil zijn komen te staan en indien binnen bereik, in maximaal 3 stappen naar de meest winnende combinatie te verplaatsen.

Heb je minder dan 39 credits op de meters staan dan kun je ook hier middels de startknop credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om het spel te vervolgen, maar met de Choose-Game-toets kun je ook kiezen voor het 5-spel of het basisspel

Bij het opnemen van 1 credit van een van de meters wordt deze automatisch gegokt, d.w.z. verviervoudigd (20% kans) of verloren (80% kans).

 
Supertron

De Supertron heeft een basisspel met 3 rollen en een bovenspel met 4 rollen. Gewonnen punten tot en met 100 kunnen in het basisspel verdubbeld worden met het kop/munt-spel. Puntenaantallen beneden 200 kunnen met de ‘Select Bet’-knop naar de Supermeter in het bovenspel worden gebracht of worden toegevoegd aan de creditmeter. Een puntenaantal van 200 in het basisspel verhuist automatisch naar de creditmeter.

In het bovenspel kan met een inzet van 4, 8 of 16 punten worden gespeeld. Bijzonder aan deze gokkast is dat bij een inzet van 16 punten ook winnende combinaties vallen op de rollen 1,2 en 4, evenals op de rollen 1,3 en 4.

Punten boven de 200 op de Supermeter gaan ook bij dit spel niet verloren, wel worden puntenaantallen van 200 of meer automatisch op de creditmeter bijgeteld en keert de speler terug naar het basisspel.

 
Random runner

De Random runner bestaat uit het basisspel en het topspel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Gewonnen punten kun je toevoegen aan je Creditmeter of aan de Winmeter. 200 punten in het basisspel (3 sterren) gaan overigens direct naar de Creditmeter. Een bes op rol 1 geeft 2 punten, maar deze worden automatisch gegokt, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het kroontje-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op de Winmeter hebt, dan speel je automatisch het topspel. Hiervoor wordt ook 1 credit van je Creditmeter gehaald.

Voor het topspel worden dus in totaal altijd 5 credits van de beide meters gehaald. Zowel de Creditmeter als de Winmeter kent geen limiet. Heb je geen credits meer op de Creditmeter, maar wel op de Winmeter, dan kun je in porties van 4 de credits verhuizen naar de Creditmeter om zodoende het topspel te vervolgen. Verplaats je alle credits van de Winmeter naar de Creditmeter, dan vervolg je met het basisspel.

 
Hot shot

De Hot shot bestaat uit het basisspel en het topspel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de Collect-toets of verplaatsen naar 1 van de 8 bankmeters met de Save-toets. Met de Gamble-toets kun je je prijs verdubbelen totdat je boven de 100 credits hebt. 200 credits worden automatisch naar de creditmeter verplaatst. Credits van de verschillende bankmeters kun je overigens altijd selecteren met de Choose Bank-toets en verplaatsen naar de creditmeter met de Collect-toets.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het kroon-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 4 bankmeters hebt, dan kun je het topspel spelen. Hiervoor wordt dan ook 1 credit van je creditmeter gehaald naar de bankmeter met het laagste creditaantal (van rechts naar links). Door met de Choose Game-toets handmatig voor het topspel te kiezen kun je ook individuele credits overzetten naar de bankmeters. Je kunt zelf je inzet voor het bovenspel kiezen, 5, 10 of 20 credits. Hoe hoger de inzet, des te hoger de uitkering op een winnende combinatie.

Voor het topspel worden altijd 5, 10 of 20 credits van de bankmeters gehaald, de meeste van de meter met het hoogste puntentotaal. Gewonnen credits in het topspel worden evenredig naar de inzet per meter verdeeld over de meters. Wanneer op een meter 200 credits of meer staan, dan worden die credits automatisch naar de creditmeter verplaatst. Er is geen limiet aan het aantal credits per bankmeter. Met de Choose Game-toets kun je, wanneer je minder dan 100 punten in totaal op de bankmeters hebt, op ieder moment weer kiezen voor het basisspel.

Het meest aantrekkelijke spelelement in het topspel is de schietfunctie. Afhankelijk van de inzet en de kriskras combinatie van Hot shot-symbolen kun je tot 3 keer schieten op prijzen. Dit schieten doe je met de Start-toets.

 
Top shot

De Top shot gokkast is een vier-rollenspel met een hoog gehalte aan spelelementen. Naast het basisspel is er het symboolbonus-spel, het pinballspel incl. streakspel en bumperspel, het Top shot bonusspel en het supergamble-spel.

Basisspel

Na het indrukken van de Startknop begint het basisspel en maak je kans om op de middelste winlijn met de juiste combinatie van symbolen credits te winnen. Met uitzondering van een prijs van 200 punten, kun je met de Gambleknop, al dan niet in combinatie met de Supergambleknop, je prijs verhogen.

Pinballspel

Wanneer je geen winnende combinatie hebt maar wel 4 of meer punten in totaal op de winlijn, dan speel je het pinballspel. Dit pinballspel speel je bovendien wanneer je naast een winnende combinatie 4 of meer punten hebt en je gokt de eerste keer mis bij het gamble-spel. Dit geldt overigens niet wanneer je supergamble speelt of wanneer je een gewonnen prijs incasseert.

Het pinballspel kent de volgende functies:

Ballshot (4) - met de ballshotstop-knop kun je naar een hoger cijfer schieten.

Symboolbonus (5 of 6) - alle symbolen die in het symboolbonus-spel staan en die op de rollen op een zichtbare positie staan worden verlicht. Een volle verticale of horizontale lijn geeft recht op 10 of 20 bonuspunten. Alle symbolen blijven verlicht totdat een prijs op een rolcombinatie wordt genomen of na een eerste gamble wordt verhoogd of met supergamble wordt gespeeld.

Double Bonus (7) - alle prijzen van het symboolbonus-spel worden verdubbeld. Het recht op double bonus bestaat totdat een prijs op een rolcombinatie wordt genomen of na een eerste gamble wordt verhoogd of met supergamble wordt gespeeld.

Extrahold (8) - maximaal 3 extra holds kunnen hier worden verzameld en op een gunstig moment worden ingezet. Een extrahold kan alleen worden ingezet wanneer normaal gesproken de holdfunctie ook zou werken. Dus niet bij een winnende combinatie en ook niet bij 8 of meer punten op de winlijn of een positie 8 of hoger na ballshot.

Winstreak (9) - na het drukken op de Startknop draaien de rollen naar een willekeurige winnende combinatie en worden de punten op de streakmeter geplaatst en maak je door het drukken op de Startknop kans op nog een winstreak. Bij 200 punten of meer op de streakmeter verhuizen deze automatisch naar de creditmeter.

Topshot Bonus (10 en 11) - een volgende letter van het woord Topshot licht op. Wanneer de laatste letter oplicht dan start het bumperspel. Bepaal met de Stopknop de prijs door op het juiste moment te drukken. Gewonnen punten kunnen met de Gamble/Supergamble knoppen worden verhoogd indien lager dan 200.

Topstreak (12) - het verschil met de winstreak is dat door het drukken op de Startknop naar een winnende combinatie wordt gedraaid met minimaal 20 punten.

De holdoptie, voor zover aanwezig, vervalt bij positie 8 of hoger.

Supergamble

Met supergamble kun je een aantal stappen overslaan om naar een hogere prijs te gokken. De kans op een hogere prijs is gelijk aan het produkt van de tussenliggende kansen.

Bij het sluiten van het spelvenster of het overschakelen naar een ander spel vervallen verlichte symbolen in het symboolbonusspel, dubbelbonus en verlichte letters in het Top shot bonusspel. Credits van de verschillende creditmeters worden bij elkaar opgeteld en komen als totaal terug op de creditmeter.

 
Reel cash

Basisspel

Na het indrukken van de 'Startknop' begint het basisspel en maak je kans om op de middelste winlijn met de juiste combinatie van symbolen credits te winnen.

Wanneer je geen winnende combinatie hebt maar wel 1 of 2 "Reel cash" symbolen (rol 1 en 3 of rol 1, 2 of 3), dan wordt een "Reel cash" symbool toegevoegd aan de bijbehorende kolom in de winbank. Een volle verticale kolom geeft een mystery-prijs van 4-200 credits, maar een horizontale rij heeft voorrang op een verticale en geeft 2 credits die minimaal 1x gegokt moeten worden (verlies of dubbel).

Gewonnen credits in het basisspel kun je met de knop 'Cashmeter' naar de cashmeter verhuizen of met de 'Take Win-knop' aan de creditmeter toevoegen. Je kunt tot en met 100 credits echter ook gokken met de 'Head-knop' en de 'Tail-knop' (kop of munt), waarbij een prijs van 200 credits automatisch aan de creditmeter wordt toegevoegd.

Met de 'Hold-knoppen' kun je symbolen vasthouden zodat je een verhoogde kans hebt een bepaalde combinatie te krijgen.

De win-combinaties van de diverse symbolen in het basisspel staan onder het rollenspel.

Cashspel

Het Cashspel gebruikt rollen met daarop waardecoupons en vraagtekens. Afhankelijk van de inzet, 4, 8 of 16 credits speel je op 1, 2 of 3 winlijnen en tellen de coupons kriskras voor de geldende winlijnen. Een vraagteken geeft een mystery-prijs van 4-100 bij inzet 4 en 8-100 bij inzet 8 of 16. Bij het Cashspel kunnen maximaal 200 punten worden behaald. Heb je 200 punten of meer, dan gaan deze automatisch naar de creditmeter. Met de knop 'Collect Cashmeter' worden de punten naar de creditmeter overgezet. In het Cashspel kunnen geen rollen worden vastgehouden.

 
Lotus slots

De Lotus bestaat uit een basisspel en het topspel.

Het basisspel berust op het welbekende principe van 1 winlijn in combinatie met een kriskras-feature waarbij het bokaalsymbool op de rollen 1 en 2, al dan niet in combinatie met eenzelfde symbool op rol 3, een mystery-prijs oplevert met een maximum van 200 credits.

Wanneer je vier of meer punten in het basisspel hebt, dan kun je het topspel spelen. Hier kun je kiezen tussen een inzet van 4 of 8 credits, mits het credittotaal op de Clubmeter dit toestaat.

In het topspel zijn alle winnende combinaties kriskras, meerdere winnende combinaties worden op een tussenmeter opgeteld alvorens aan het Clubmeter-totaal te worden toegevoegd.

Het maximum aantal punten op de Clubmeter is 200, die dan automatisch naar de creditmeter verhuizen. Punten die dit aantal overschrijden gaan verloren.

De Hold-functie is ook van toepassing op het bovenspel. Een combinatie die valt tijdens het spelen met 4 credits kan niet worden vastgehouden indien je met 8 credits gaat spelen, andersom is echter wel mogelijk. Iedere combinatie kan slechts 1x worden vastgehouden en na een winnende combinatie moet eerst minimaal 1x gespeeld worden om opnieuw rollen vast te kunnen houden.

 
Mad timer

De Mad timer bestaat uit 3 verschillende delen, het basisspel, het 1/0-spel en het topspel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Vier of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de Collect-toets of verplaatsen naar 1 van de 4 meters met de Save-toets. Twee punten (bes op rol1) worden automatisch gegokt, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 4 meters hebt, dan kun je het topspel spelen. Hiervoor wordt ook 1 credit van je creditmeter gehaald, waarmee eerst het 1/0 spel gespeeld wordt alvorens het Topspel te starten. Met het 1/0 spel heb je 99,9% kans de credit te behouden en 0,01% om deze te verliezen. Meestal behoudt je dus die credit.

Deze credit wordt dan toegevoegd aan de meter met het laagste puntenaantal.

Voor het topspel worden altijd 5 credits van de meters gehaald, waarvan 2 stuks van de meter(s) met het hoogste puntentotaal. Gewonnen credits in het topspel worden evenredig naar de inzet per meter verdeeld over de meters. Het maximum aantal punten per meter is 200, die dan automatisch naar de creditmeter verhuizen. Punten die dit aantal overschrijden gaan verloren. Heb je minder dan 4 credits op de meters staan dan kun je met het 1/0-spel credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om zodoende het topspel te vervolgen. Met de Choose Game-toets kun je echter ook weer kiezen voor het basisspel.

Bij het opnemen van 1 credit van een van de meters wordt deze automatisch gegokt, d.w.z. verviervoudigd (20% kans) of verloren (80% kans).

 
Club gold

Basisspel

Na het indrukken van de 'Startknop' begint het basisspel en maak je kans om op de middelste winlijn met de juiste combinatie van symbolen credits te winnen.

Met een kriskras combinatie van de "Club gold" symbolen (rol 1 en 2 of rol 1, 2 en 3) kun je een mystery-prijs met een maximum van 200 punten winnen.

Gewonnen credits in het basisspel kun je met de knop 'To Clubmeter' naar de 'clubmeter' verhuizen of met de 'Cancel/Collect-knop' aan de creditmeter toevoegen. Je kunt echter ook gokken met de 'Head-knop' en de 'Tail-knop' (kop of munt), waarbij een prijs van 200 credits automatisch aan de creditmeter wordt toegevoegd.

Met de 'Hold-knoppen' kun je symbolen vasthouden zodat je een verhoogde kans hebt een bepaalde combinatie te krijgen.

De win-combinaties van de diverse symbolen in het basisspel staan onder het rollenspel.

Clubspel

Het clubspel gebruikt dezelfde rollen als het basisspel. Bij minimaal 4 punten op de clubmeter kun je het clubspel spelen. De inzet in het clubspel is 4 credits. Sommige symbolen geven kriskras een prijs volgens de wintabel of een mystery-prijs, een aantal symbolen geeft alleen een prijs op de middelste winlijn. Een prijs wordt eerst in het display weergegeven en daarna naar de clubmeter gezet. Bij het clubspel kunnen maximaal 200 punten worden behaald. Heb je 200 punten of meer, dan gaan deze automatisch naar de creditmeter. Met de knop 'Collect Clubmeter' worden de punten naar de creditmeter overgezet. In het clubspel kunnen de 'Hold-knoppen' niet worden gebruikt.

 
Post poker

Dit is de meest populaire versie van Video Poker Jacks or Better. Voor een winnende combinatie heb je minimaal een 'pair of jacks' (twee boeren) of hoger nodig. Om het spel te beginnen bepaal je eerst je inzet, welke 1 tot 5 credits kan zijn. Bepaal dit met de knoppen 'Bet One' of 'Bet Max'. Met de knop 'Bet One' kun je de inzet telkens met 1 credit verhogen, maar je kunt ook doorklikken totdat je weer op 1 credit staat. Bij 'Bet Max' start het spel automatisch en bij gebruik van 'Bet One' klik je op de knop 'Deal' om het spel te starten. De knop 'Deal' functioneert ook als herhaalknop om met de laatst gekozen inzet opnieuw te spelen.

Hoe hoger de inzet, des te hoger is de uitbetaling bij een winnende combinatie. Wanneer je een inzet kiest dan licht de bijbehorende kolom in de wintabel rechtsboven in het spel op. De computer geeft je vijf kaarten. Kies welke kaarten je wilt houden en welke je weggooit.

Heb je direct al een winnende combinatie, dan wordt deze automatisch vastgehouden. Om zelf een kaart vast te houden klik je deze 1 maal aan of je klikt op de tekst 'Hold', herstellen doe je door er nogmaals op te klikken. Klik dan op de 'Deal' knop, waarop de computer je, afhankelijk van de hoeveelheid kaarten die je vast hebt gehouden, een aantal nieuwe kaarten geeft.

Of je wint of verliest hangt af van de vraag hoe goed je pokerhanden zijn. Dit Video Poker spel wordt gespeeld met een standaard 52-kaarten spel. De kaarten zijn gewaardeerd naar de waarde van het nummer op de kaart of de waarde van de afbeelding. De waardering van hoog naar laag is als volgt: Aas (A), Koning (K), Koningin (Q), Boer (J), 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2. De Aas kan echter ook gebruikt worden om een lage straat (Straight) te completeren; A, 2, 3, 4, 5. Naast de nummers en afbeeldingen van de kaarten, bepalen ook de vier symboolsoorten de waarde van een Pokerhand, te weten de Schoppen (S), Klavers (K), Ruiten (R) en Harten (H). Zie de volgende voorbeelden:

1. Royal Flush
   - A, K, Q, J, 10 met zelfde symbool
   (ex.: 10S, JS, QS, KS, AS)
2. Straight Flush
   - Straat van 5 met zelfde symbool
   (ex.: 4R, 5R, 6R, 7R, 8R)
3. 4 of a Kind
   - 4 kaarten met dezelfde waarde
   (ex.: 7S, 7K, 7R, 7H)
4. Full House
   - 3 plus 2 kaarten met dezelfde waarde
   (ex.: 3R, 3S, 3K, KS, KH)
5. Flush
   - 5 kaarten van dezelfde soort
   (ex.: 3H, 7H, 10H, QH, AH)
6. Straight
   - 5 kaarten op volgorde van waarde
   (ex.: 5K, 6R, 7KC, 8H, 9S)
7. 3 of a Kind
   - 3 kaarten met dezelfde waarde
   (ex.: JH, JS, JR)
8. 2 pair
   - 2 paren kaarten met dezelfde waarde
   (ex.: 5H, 5S, 9K, 9S)
9. 1 pair / Jacks or Better
   - 2 kaarten met dezelfde waarde,
   gelijk of hoger aan een Boer
   (ex.: AS, AR).

 
Keno

Keno is een opwindend spel dat rond 200 v.C. in China geïntroduceerd werd. Immigranten brachten het spel naar de Verenigde Staten en mettertijd werd het tot het spel dat je nu voor je ziet. Het Keno spel wordt gespeeld met een speelveld met 80 getallen en 20 balletjes. Je kunt 1 tot maximaal 10 vakjes aanklikken op het speelveld. Al naar gelang het aantal gekozen getallen, wijzigt de winkans. Na ieder spel kun je kiezen om met dezelfde getallen verder te spelen of om nieuwe getallen aan te klikken. Met de button 'Clear' wis je alle eerder gekozen getallen. Het is ook mogelijk de computer 10 getallen te laten kiezen. Hiertoe klik je (eventueel meermalen) op de button 'Q-Pick'.

Een aangeklikt getal kun je weer wissen door het nogmaals aan te klikken. Wanneer een aangeklikt getal knippert dan heb je het maximum aantal van 10 stuks bereikt. Aan de rechterkant van het speelveld zie je een wintabel met de uitkering bij het aantal juist gekozen getallen. Je wint het overeenkomstig aantal credits volgens deze wintabel. De getrokken getallen die overeenkomen met de door jou geselecteerde getallen kleuren rood en op de meter 'Winner Paid' kun je zien hoeveel je hebt gewonnen.

Wanneer je speelt met het maximum van 10 gekozen getallen en je hebt na trekking van de 20 ballen een prijs gewonnen (5 of meer goed), dan heb je de mogelijkheid om 2 extra ballen bij te kopen en heb je kans om je prijs nog eens te verhogen.

 
Worldcup

De Worldcup 2006 bestaat uit 3 verschillende spelonderdelen, het Basisspel, het 5-spel en het 40-spel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Vier of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de 'Collect'-toets of verplaatsen naar 1 van de 4 meters met de 'Save'-toets. Twee punten (bes op rol1) worden automatisch gegokt, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 4 meters hebt, dan kun je het 5-spel spelen. Hiervoor wordt ook 1 credit van je creditmeter gehaald. Deze credit wordt dan toegevoegd aan de meter met het laagste puntenaantal.

Voor het 5-spel worden altijd 5 credits van de meters gehaald, waarvan 2 stuks van de meter(s) met het hoogste puntentotaal. Gewonnen credits in het 5-spel worden evenredig naar de inzet per meter verdeeld over de meters. Puntenaantallen van 200 of meer op een meter verhuizen automatisch naar de creditmeter. Hierbij gaan punten die het aantal van 200 overschrijden niet verloren. Heb je minder dan 4 credits op de meters staan dan kun je middels de startknop credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om zodoende het 5-spel te vervolgen. Met de 'Choose Game'-toets kun je echter ook weer kiezen voor het Basisspel. Het 40-spel is in principe gelijk aan het 5-spel, echter bedraagt de inzet per spelronde geen 5 maar 40 punten. Het grote verschil zit hem in de nudge-functie. De nudges worden gebruikt om de drie bovenrollen, nadat ze stil zijn komen te staan en indien binnen bereik, in maximaal 3 stappen naar de meest winnende combinatie te verplaatsen.

Heb je minder dan 39 credits op de meters staan dan kun je ook hier middels de startknop credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om het spel te vervolgen, maar met de 'Choose Game'-toets kun je ook kiezen voor het 5-spel of het Basisspel.

Bij het opnemen van 1 credit van een van de meters wordt deze automatisch gegokt, d.w.z. verviervoudigd (20% kans) of verloren (80% kans).

contact